Mobile marketing
Skutočný one-to-one (osobný) marketing, ktorý vytvára z mobilného telefónu to najefektívnejšie a najcielenejšie reklamné médium na trhu.
Mobil svojim masovým rozšírením ale aj ďalšími jedinečnými možnosťami ponúka pre marketéra návod, ako túto dilemu vyriešiť.
Podľa nedávneho výskumu MediaPost, viac ako 80% marketérov plánuje v najbližších 12 mesiacoch navýšiť výdavky do reklamy v mobilných telefónoch.
82% marketérov prudko navýšia rozpočty do mobile reklamy, kým len 3% výdavky ponížia.
- 4 z 10 navýšia výdavky do 30%
- 3 z 10 navýšia výdavky do 31%
- 15% budú držať výdavky na nezmenenej úrovni
Vlastnosti mobilného marketingu
- osobný
- dostupný
- okamžitý
- v reálnom čase
- mobilný, prenosný
- dostupný v každom čase
- globálny, teda rozšírený po celom svete
- integrovaný
- zosobnený podľa želania a potrieb zákazníka
- umožňuje uniknutie z jedného miesta
- rozširuje koncept času
- vyzdvihuje mňa samotného a moje spoločenstvo
- vynakladá peňažné prostriedky
- splnomocňuje prístroje vykonávať určité činnosti