ss

FAQ-PPC reklama

Čo je konverzná stránka?

Ide o stránku, ktorá potvrdzuje vykonanie nejakej akcie, pozri vyššie uvedené príklady. Vo väčšine prípadov ide teda o stránku potvrdzujúci odoslanie objednávky, dopytu, registráciu, odoslanie formulára atď
Na túto stránku umiestnite merací kód a začnite merať výsledky svojich reklamných kampaní.
Ako funguje sledovanie konverzií

Ak má inzerent vo svojom účte aktivované meranie konverzií a používateľ klikne na jeho inzerát, uloží sa v počítači užívateľa záznam (tzv. cookie). Následne užívateľ príde na www stránku, kam inzerát cieľu, a ak sa dostane na tzv konverznú stránku, na ktorej je umiestnený merací kód, tak kód prečíta uloženú cookie. Ak cookie existuje, tak sa započíta konverzie.

Záznam cookie zostane užívateľovi uložený v počítači 30 dní. Cookie slúži len ku zisťovanie efektivity reklamných kampaní.
Nastavenia sledovania konverzií

Ak chcete začať merať konverzie, respektíve to z koľkých ľudí, ktorí kliknú na inzerát, sa vo výsledku stanú zákazníci, ktorí nakúpia (alebo vykonajú nejakú akciu), je potreba:

    
* Aktivovať meranie konverzií
    
* Umiestniť na svoju stránku merací kód, ktorý bude konverzia počítať a premietať do štatistík

Unikátne číslo riadi, kedy sa započíta konverzie a kedy transakcie. Za transakciu sa považuje druhá / tretia atď návšteva konverznej stránky jedným užívateľom za dlhší čas ako je 15 minút. Transakcií môže byť ľubovoľne veľa. Keď používateľ vytvorí počas 10 minút tri objednávky v eshope, je toto považované za jednu konverziu a jednu transakciu, ale len v prípade, že ste si do konverzného kódu nedoplnil unikátne číslo objednávky. Potom sa správne započíta jedna konverzia a tri transakcie. Keď si užívateľ konverznú stránku zobrazí druhý deň, tak sa správne nepočíta žiadna konverzia ani transakcie, pretože na unikátne číslo uvedené v kóde už bola transakcia započítaná.

Túto hodnotu si môžete do konverzného kódu dynamicky dopĺňať priamo na vašej konverznej stránke, obráťte sa prosím na svojho webmastera.

Meracie kód nijako neupravujte, ale môžete si do neho dynamicky dopĺňať hodnotu konverzie a unikátne číslo. Kód umiestnite do stránky konverzie medzi HTML značky <body> a </ body>. Prípadne kontaktujte svojho webmastera, ktorý vám pomôže s implementáciou kódu do vašej stránky konverzie.

Ochrana proti neplatnému klikaniu

Pretože PPC sa platí za kliknutia, inzerenti sa často zaujímajú, ako sú chránení proti neplatnému klikaniu. Teoreticky nie je ťažké si predstaviť, ako konkurencia zámerne kliká na cudzie inzeráty, aby "vyklikali" cudzie účty.

Systém je chránený proti umelému vyklikávání niekoľkými mechanizmami, medzi než patrí šifrovanie odkazu, limity počtu klikov na IP adresy a účty a dôkladné zaznamenávanie všetkých podujatí.

Neplatné kliknutia sa zvyčajne anglicky hovorí "click fraud", teda niečo ako podvodné kliknutia. Medzi aktívne obranu patrí napríklad rozoznávanie podozrivých IP adries. Pasívny obrana je zabudovaná v šifrovanie odkazov av obmedzení započítávaných kliknutí na IP adresu a čas.
Zisťovanie a filtrovanie prebieha vo viacerých úrovniach. Niektoré z nich uvádzame tu:

    
* Systémy v reálnom čase filtrujú aktivity, ktoré zodpovedajú určitému profilu neplatného správania (napr. prílišné množstvo opakovaných kliknutí).
    
* Kliknutia a zobrazenia zo známych zdrojov neplatnej aktivity sa vyraďujú automaticky.

Pokročilé metódy sledovania: Na všetkých stupňoch procesu filtrovania sa používajú rôzne jedinečné a moderné metódy, ktoré prispievajú k vysokej účinnosti aktívnej detekcie neplatných aktivít. Technici tiež neustále zlepšujú technológie monitorovania, zdokonaľujú filtre a skúmajú rastúci súbor rôznych signálov.

Výpočet pozície a ceny

U inzerátov v PPC sa pozície počíta aukčným systémom (tzv. formou Licitáciou). Kto dá viac je vyššie, ale zároveň záleží aj na kvalite kw, pretože tieto dva faktory sa navzájom násobia.
CENA x CTR = pozície inzerátu.

Je to z dôvodu, aby veľké firmy nemohli nahodiť veľké sumy a tým nesťažilo tým menším, byť vidieť.

Pri správnom vedení kampane zaplatíte omnoho menej, za samotný kliknutie než tí, čo si kampane robia doma a fungujú metódou pokus omyl.

Pozícia inzerátu sa vypočítava z ponúknutej ceny za klik (napr: 1,2 kč) a CTR čo je úspešnosť kampane, ktorá sa udáva v percentách (napr: 0,97%).

CTR je pomer užívateľov ktorí inzerát pozrú, proti používateľom, ktorí na stránky pristúpia. Predstavme si že inzeruje na Sklik (zoznam, atlas) na slovo topánky, odkaz sa zobrazil 1000 užívateľom a 100 používateľov na tento odkaz kliklo, teda CTR slova topánky je 10%.

Čím je CTR vyššia, tým je inzerát vyššie a cena je nižšia.

<< 1 | 2

Vyhľadávanie

© 2010 Green marketing-Všetky práva vyhradené.

Vytvorte si webové stránky zdarma! Webnode