ss

Email marketing

Email marketer

Zasielanie reklamy formou elektronickej pošty (e-mailu) je obľúbený spôsob propagácie. Prieskum DMA (Direct marketing association) v USA ukazuje, že použitie e-mail marketingu má lepšiu návratnosť investícií (ROI - Return on Investment), lepšie ako klasický direct mail  a telemarketing.

Firma by mala rozosielať len vyžiadané správy. Ak sa zákazník sám prihlásil na odber noviniek z firemnej web stránky e-mailom, bude dostávať v pravidelných intervaloch, resp. po aktualizácii stránky informačný e-mail o novinkách – newsletter.

Výhodou tohto riešenia je, že je lacné, rýchle, ľahko dostupné a vďaka vysokej miere prekliknutia (CTR - Click Through Rate) patrí k najefektívnejším formám reklamy.

Podľa prieskumu eMarketer.com je dôvera k tejto forme marketingu veľmi vysoká, newslettrom dôveruje cca. 66% respondentov.

Firma by nemala zasielať nevyžiadanú reklamnú poštu – spam. Propagovať produkty a služby týmto spôsobom je okrem toho neefektívne. Podľa prieskumu eMarketer.com dôverujú nevyžiadanej pošte len 4% respondentov. Ak návštevník považuje zaslaný e-mail za spam, môže to mať pre firmu negatívny dopad, aj z hľadiska obchodného, ako aj právneho.

V Európskej únii je zasielanie nevyžiadaných správ zakázané od 31.10. 2003. Za rozosielanie spamov možno v ČR dostať pokutu až 10 miliónov korún, alebo v niektorých krajinách aj ísť do väzenia (USA). Na Slovensku výšku pokuty stanoví Slovenská obchodná inšpekcia.

Služby

  Hromadne rozosielanie emailov        Email system                       

       Direct mail                    Newletter distribution              

    ak potrebujete získať                ak chcete osloviť              

    nových zákazníkov                   svojich zíkazníkov                    

Vyhľadávanie

© 2010 Green marketing-Všetky práva vyhradené.