Aký je skutočný prínos e-mailingu?
22.06.2010 21:03Ako ukázal prieskum spoločnosti Epsilon, e-mail marketing i v dnešnej dobe podstatne zvyšuje pravdepodobnosť nákupu.
50% respondentov uvádza, že dá prednosť produktom od tej spoločnosti, ktorá im posiela e-mailovej spravodajcu.
To že práve e-mail je jedným z najefektívnejších nástrojov on-line marketingu je známa vec, zaujímavou novinkou je však vyčíslenie toho, ako používatelia s e-mailami pracujú. Podľa výsledkov totiž až 33% adresátov navštevuje inzerovanej stránky priamo zadaním adresy do prehliadača, neklikajú teda na odkaz v e-maile. Celých 67% respondentov tiež uviedlo, že na základe ponuky v e-maile nakúpili v kamennom obchode.
Záver je teda jasný - hoci možno e-mailový marketing dnes už veľmi presne merať a vyhodnocovať, vždy je potrebné brať do úvahy aj správanie užívateľov ktoré sa do štatistík priamo neodrazí, a vzhľadom na to hodnotiť aj ich výsledky.
———
SpäťDiskusná téma: Aký je skutočný prínos e-mailingu?
Neboli nájdené žiadne príspevky.
