ss

Aký je skutočný prínos e-mailingu?

22.06.2010 21:03

Ako ukázal prieskum spoločnosti Epsilon, e-mail marketing i v dnešnej dobe podstatne zvyšuje pravdepodobnosť nákupu.

 

50% respondentov uvádza, že dá prednosť produktom od tej spoločnosti, ktorá im posiela e-mailovej spravodajcu.

To že práve e-mail je jedným z najefektívnejších nástrojov on-line marketingu je známa vec, zaujímavou novinkou je však vyčíslenie toho, ako používatelia s e-mailami pracujú. Podľa výsledkov totiž až 33% adresátov navštevuje inzerovanej stránky priamo zadaním adresy do prehliadača, neklikajú teda na odkaz v e-maile. Celých 67% respondentov tiež uviedlo, že na základe ponuky v e-maile nakúpili v kamennom obchode.

Záver je teda jasný - hoci možno e-mailový marketing dnes už veľmi presne merať a vyhodnocovať, vždy je potrebné brať do úvahy aj správanie užívateľov ktoré sa do štatistík priamo neodrazí, a vzhľadom na to hodnotiť aj ich výsledky.

Zdieľať

Späť

Diskusná téma: Aký je skutočný prínos e-mailingu?

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

© 2010 Green marketing-Všetky práva vyhradené.