ss

4 Spôsoby propagácie nových kľúčových slov

21.06.2010 18:01

Pri optimalizácii webových stránok pre vyhľadávače možno naraziť na situáciu, kedy je potreba v rámci existujúceho webového projektu implementovať a optimalizovať nové kľúčové slová.

 

Cieľom tohto článku je predstavenie štyroch konceptuálnych spôsobov propagácie nových kľúčových slov a uvedenie hlavných výhod a nevýhod jednotlivých spôsobov.


Využitie homepage

Prvou možnosťou je využitie domovskej stránky webu (homepage) pre implementáciu nových kľúčových slov.

Výhody:
  •     Na homepage často vedie veľké množstvo spätných odkazov
  •     Ak ide navyše o slovo príbuzné k už implementovaným slovám, budú spätné odkazy aj vysoko relevantné


Nevýhody:
  •     Je problematické zacieliť na jednej stránke na väčšie množstvo kľúčových slov (optimálne sú asi tri kľúčové slová)


Vytvorenie nových stránok v rámci webu


Druhou možnosťou je vytvorenie nových stránok, ktoré budú cielené na nové kľúčové slová, a ich zaradenie do existujúcej štruktúry webu.



Výhody:
  •     Stránky sa nachádza v štruktúre a layoutu webu
  •     Možnosť umiestniť kľúčové slová do URL
  •     Možnosť detailnejšieho zacielenie na jednotlivé kľúčové slová

Nevýhody:
  •     Neexistujú žiadne spätné odkazy na tieto stránky
  •     Problematickejšej vytvárať spätné odkazy na viac stránok než na jednu


Využitie subdomény


Treťou možnosťou, ako propagovať nové kľúčové slovo, je vytvorenie subdomény webe, ktorej názov bude zodpovedať celému kľúčovému slovu alebo jeho časti. V rámci tejto subdomény sa potom budú umiestňovať jednotlivé čiastkové stránky zamerané na daná kľúčové slová.

Výhody:

 

  •     Kľúčové slovo je súčasťou doménového mena
  •     Nezávislosť na akejkoľvek budúcej zmene štruktúry materského webu
  •     Možnosť detailnejšieho zacielenie na jednotlivé kľúčové slová

Nevýhody:

 

  •     Neexistujú žiadne spätné odkazy na tieto stránky
  •     Problematickejšej vytvárať spätné odkazy na viac stránok než na jednu
  •     Možné zníženie konverzného pomeru vďaka nutnosti prekliknutia návštevníka zo subdomény na materský web (ak nie je možné vykonať konverzný akciu priamo na subdoméne)

 


Založenie nového webu

Posledný tu predstavenou možnosťou ako propagovať nové kľúčové slová je založenie úplne nového webu, tj výber a zakúpenie domény a vytvorenie webových stránok. U tejto možnosti je možné identifikovať dve možné varianty riešenia:

  •     Nový web bude fungovať ako podporný pre materský web, tj nebude umožňovať prevedenie konverznej akcie, ale bude zbierať a prenášať návštevnosť na materský web (variant 1 - minisieťami)
  •     Nový web bude fungovať oddelene od pôvodného webu (variant 2 - samostatný web)


Výhody:
  •     Kľúčové slová môžu byť súčasťou doménového mena alebo môže byť zvolené dobre brandovateľné meno
  •     Nezávislosť na akejkoľvek budúcej zmene štruktúry materského webu
  •     Možnosť detailnejšieho zacielenie na jednotlivé kľúčové slová
  •     Možnosť úplne odlišného layoutu a designu webu oproti materskému webe (u varianty 2)

Nevýhody:
  •     Neexistujú žiadne spätné odkazy na tieto stránky
  •     Možné zníženie konverzného pomeru vďaka nutnosti prekliknutia návštevníka z nového na materský web (u varianty 1)

 

 

Zdieľať

Späť

Diskusná téma: 4 Spôsoby propagácie nových kľúčových slov

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

© 2010 Green marketing-Všetky práva vyhradené.