Analýza návštevnosti webu od Green marketing
V rámci analýzy webu pre Vás bezkonkurenčne sledujeme:
- Počet návštevníkov
- Zdroj návštevníkov – z akých stránok na web prišli
- Štruktúru vyhľadávačov – z akých vyhľadávačov na web vstúpili
- Na základe akých kľúčových slov z vyhľadávačov prišli
- Aké stránky si najčastejšie prezerajú
- Z akých stránok najčastejšie odchádzajú a prečo (slabé miesto webu)
- Z akých zemí sú vaši návštevníci
- Noví verzus vracajúci sa návštevníci
- Zákazníci (tí, ktorí objednali) verzus ostatní užívatelia
- Porovnanie návštevníkov v čase – sledovanie vplyvu sezónnosti na návštevnosť
- Meranie konverzií:
- Koľko návštevníkov z celkového počtu sa stalo zákazníkmi
- Aké vyhľadávače prinášajú najviac zákazníkov
- Z akých kľúčových slov vo vyhľadávačoch sa užívatelia konvertujú
- Efektivitu kampaní z hľadiska konverzie – aké reklamné kampane na internete premenili užívateľov na zákazníkov
- Po akých produktoch/službách alebo skupinách produktov/služieb je najväčší dopyt?
- + Rôzne kombinácie predchádzajúcich ukazovateľov
Náš monitoring webu Vám umožní:
-
Prispôsobovať obsah a dizajn webu potrebám a možnostiam Vašich návštevníkov.
Keď viete čo Vašich návštevníkov zaujíma, môžete im to ponúknuť.
Keď viete aké nástroje používajú, môžete sa im prispôsobiť. -
Sledovať úspešnosť internetovej reklamy a ďalších marketingových prostriedkov.
Keď viete odkiaľ k Vám používatelia prichádzajú, viete kde máte inzerovať.
Keď viete koľko používateľov k Vám prichádza, viete, kde je Vaša kampaň
úspešná. -
Bezprostredne vyhodnocovať efektivitu zmien na Vašich stránkach.
Keď viete, že používatelia na webe nemôžu nájsť, čo im ponúkate, môžete svoje
stránky upraviť.
Keď viete, že niečo nefunguje, môžete to ďalej rozvíjať.