Analýza návštevnosti webu
Analýza návštevnosti webu je dôležitá preto, aby ste mali prehľad, akí zákazníci navštevujú vaše stránky, odkiaľ prichádzajú a čo na vašom webe presne hľadajú a robia.
Vďaka analýze návštevnosti zistíte presné počty svojich návštevníkov, dozviete sa, čo u vás hľadajú a či to nachádzajú. Spoznáte ich preferencie, ktorým následne môžete svoje webové stránky prispôsobiť.
Na základe analýzy návštevnosti môžete vyhodnotiť svoje reklamné kampane, kde bola kampaň úspešná, teda odkiaľ prichádzajú potenciálni zákazníci a na čo sa zameriavajú.
Analýza návštevnosti vám pomôže zhodnotiť prínos optimalizácie pre internetové vyhľadávače. Môžete kontrolovať, z akých vyhľadávačov k vám návštevníci prišli a aké kľúčové slovo použili na vaše vyhľadanie.
A v neposlednom rade vám analýza návštevnosti odhalí, nakoľko sú internetové stránky prístupné a použiteľné pre návštevníkov.
Analýza návštevnosti analyzuje zistené informácie a odporúča, ako ich využiť. Pomocou výsledkov môžete ďalej rozhodovať o rozvoji svojich internetových stránok a ich najvhodnejšej propagácii.
Sledované údaje
- vývoj návštevnosti v čase
- počet zobrazených stránok celkový / na jedného návštevníka
- stránky na ktoré ľudia prichádzajú a z ktorých odchádzajú
- čas strávený na webe
- pomer nových a vracajúcich sa návštevníkov
- pomer návštev, ktoré zatvoria Vaše stránky len čo ich otvoria
- geolokácia návštevnosti (štáty ale aj mestá)
- loajalita návštevíkov
- používané prehliadače, rozlíšenia obrazovky, operačné systémy
- odkazujúce stránky
- kľúčové slová vo vyhľadávačoch, na ktoré Vás návštevníci našli
- kompletné sledovanie náštevnosti z internetových kampaní
- najobľúbenejší obsah stránok
- meranie akýchkoľvek cieľov (nákup, zobrazenie kontaktných údajov, zobrazenie výrobku...)
- vizualizácia plnenia cieľov
- meranie eCommerce (za koľko ľudia nakupujú, čo nakupujú, odkiaľ prišli platiaci zákazníci)
-
a mnohé ďalšie...
Analýza návštevnosti webových stránok Vám poskytne komplexné informácie o návštevníkoch Vašich stránok.
Vďaka sledovaniu správania návštevníkov získate cenné informácie o tom, ako zlepšiť svojú webovú aplikáciu alebo e-shop, ale aj ako zefektívniť svoje reklamné kampane online, ale aj offline inzerciu. Jednoducho môžete odsledovať konverzie návštev na ciele, ktorými môžu byť nákupy, objednávky, registrácie a ďalšie aktivity.
Analýza návštevnosti je vhodná pre malé aj veľké weby bez ohľadu na ich technické riešenie.
Po nastavení analytických nástrojov Vás týždenne budeme informovať o všetkých štatistických údajoch, ktoré Vám budu zaslané mailom.