ss

FAQ- Direct mail

"Ako dlho trvá, než rozošlete maily, ktoré majú byť zaslané po mojej objednávke?".

Často môžeme začať druhý deň po pripísaní Vašej úhrady na náš účet.   Vo vzácnych prípadoch (ak nie su technické problémy), môže to trvať do 5 dni. Snažíme sa čo najlepšie , pretože vieme, že si prajete, aby sa zvyšoval Váš predaj!

"Myslíte si, že je možné spracovať viac ako 12 strán?"

Áno, maximálna veľkosť každého súboru je 40kB .

"Beriete sex reklamu?"

No sorry.

"Beriete HTML súbory?"

Áno. Avšak Vaša správa nesmie byť väčšia ako 40 KB.

"Aké reakcie môžem očakávať?"

To je najťažšia otázka zo všetkých. Nikto Vám nemôže percentuálne garantovať úspešnosť. Odozva je rôzna a v konečnom dôsledku závisí na popularite, čo závisí od vás.  Celkovo naši zákazníci získajú v priemere od 100 do 1.000 odpovedí na 100.000 odoslaných e-mailov.  To je reklama, koniec koncov, a niektoré veci sa budú dobre predávať, kým iní nie. 

Toto sú výsledky benchmark štúdie spoločnosti Silverpop, ktorá zobrazuje priemerné výsledky sledovaných ukazovateľov emailových kampaní:

  • Open Rate (rátaný z doručených emailov) - 22,2%
  • Priemerný počet otvorení jedným užívateľom – 1,66%
  • Click Trough Rate– 4,5%
  • Click-to-open Rate - 18,5% (perceto kliknutí počítané len z otvorených emailov)
  • Priemerný počet kliknutí jedným užívateľom - 1,45%
  • Bounce Rate – 5,5%
  • Percento odregistrácií newslettera – 0,21%

Čo je to Open Rate?

Open Rate (OR) je dôležitý ukazovateľ pri emailových kampaniach či newslettroch. Je to pomer medzi počtom otvorených a počtom rozoslaných emailov vyjadrený v percentách.

Ak ste teda rozoslali 100 000 emailov a z toho bolo otvorených 10 000, mali ste 10%-tný Open Rate.

Čo je to Click Through Rate?

Click-Through Rate (CTR – miera preklikov) jeden z najdôležitejších ukazovateľov pri online kampaniach. Je to pomer medzi počtom kliknutí na reklamný formát (odkaz) a počtom jeho zobrazení (impresií, doručení reklamného formátu) vyjadrený v percentách.
Ak sa teda reklamný formát zobrazil 10 000-krát a z toho bolo 300 klikov, mali ste 3%-tný Click Rate.

Neponúkate na predaj emailovu databazu?

Nie neponúkame a taktiež ani Vám nákup neodporúčame. Vo väčšine prípadov sú ponúkané databázy používané množsvom firiem a prijímatelia považujú zaslané reklamné emaily za spam- čo môže v konečnom dôsledku poškodiť dobré meno Vašej spoločnosti a môže mať taktiež za následok vyvodenie právnej zodpovednosti voči Vám.

 

Našli sme na internete ponuky na direct mail za zlomkovú cenu.

Reklamy typu: 500 000 emailov za cenu 300 EUR. Je s najväčšou pravdepodobnosťou podvod.

V tomto prípade Vám odporúčame dôkladne si preveriť spomínanú firmu, pretože relevantné databázy ( aktívnych prijímateľov, ktorí dali súhlas na prijímanie reklamy) poskytuje na trhu iba zopár serióznych fiiem.

Vyhľadávanie

© 2010 Green marketing-Všetky práva vyhradené.