ss

Archív článkov

Ako začínal mobilný marketing v ČR

29.06.2010 15:31
Telefónica O2 Operátor vyskúšal mobilný marketing v komunikačnom mixe, v lokálnom a výkonnostným marketingu. Na konferencii predstavil niekoľko realizovaných kampaní: Vernostný program nekúrte pánubohu do okien! realizovaný v roku 2008 v pre RWE. Počet zaslaných SMS: 240 000, celková konverzie:...
>>

Mobilný marketing,ktorý zašiel ďaleko

29.06.2010 14:56
Britská spoločnosť DVLA prišla na trh s aplikáciou pre iPhone prístroje podporujúce webové stránky Auto Trader. Aplikácia majiteľovi iPhone umožnila odfotiť štátnu poznávaciu značku vozidla a rekognoskaciu, teda identifikáciou poznávacej značky, vyhodnotiť, o akú značku a typ vozidla ide. Pôvodný...
>>

Budúcnosť bude patriť videu v mobile

29.06.2010 14:31
Myslíte, ako budete komunikovať v budúcnosti? Do roku 2013 sa podľa štúdie Ciso majú stať mobilné telefóny významným hráčom na trhu sieťových pripojení, dátové prenosy z mobilov vzrastú na 66násobok proti súčasnému stavu. Cisco si túto štúdiu nechalo urobiť prípravou na príchod mobilných sietí...
>>

Chybová stránka 404-Návrhy a doporučenia

25.06.2010 19:07
Chybová stránka 404 "Not Found". Stretol sa s ňou už určite takmer každý užívateľ internetu. Čo vyjadruje číslo 404? Prečo a ako sa chybová stránka zobrazuje?   Ako navrhnúť túto chybovú stránku, aby nebola pre užívateľa príťažou a poskytla mu v prehľadnej forme informácie, ktoré mu umožnia...
>>

Email marketing v B2B businesse

23.06.2010 21:39
Email marketing je veľmi lákavým nástrojom - je lacný, rýchly a je možné s ním osloviť veľa záujemcov. V B2B businessu však jeho využitie vďaka stúpajúcemu výraznému množstvo spamu posledný dobou stagnuje. Jednou z ciest je rezignovať na emailing ako akvizičnú nástroj a sústrediť sa na emailing k...
>>

Aký je skutočný prínos e-mailingu?

22.06.2010 21:03
Ako ukázal prieskum spoločnosti Epsilon, e-mail marketing i v dnešnej dobe podstatne zvyšuje pravdepodobnosť nákupu.   50% respondentov uvádza, že dá prednosť produktom od tej spoločnosti, ktorá im posiela e-mailovej spravodajcu. To že práve e-mail je jedným z najefektívnejších nástrojov...
>>

4 Spôsoby propagácie nových kľúčových slov

21.06.2010 18:01
Pri optimalizácii webových stránok pre vyhľadávače možno naraziť na situáciu, kedy je potreba v rámci existujúceho webového projektu implementovať a optimalizovať nové kľúčové slová.   Cieľom tohto článku je predstavenie štyroch konceptuálnych spôsobov propagácie nových kľúčových slov a...
>>

Segmentácia spotrebiteľov podľa ich vzťahu k nákupu ekologických produktov

20.06.2010 12:33
Segmentácia skupín platí v celom vyspelom svete, mení sa len intenzita pocitov v určitom regióne. Vedeckí aj marketingoví výskumníci už vložili veľa úsilia do definovania a porozumenie tomu, aký je vzťah medzi úrovňou ekologického cítenia a nákupným správaním. Je zrejmé, že spotrebiteľ, ktorý...
>>

Videoreklama v e-maili

18.06.2010 20:19
Obľuba on-line videa medzi inzerentmi sa šíri aj do e-mail marketingu    Lifestylový magazín pre mužov Thrillist ponúka inzerentom možnosť umiestniť do e-mailových newsletterov streamované reklamu s videom. Tisíc zobrazení videoreklamy server predáva za 275 dolárov, prvým inzerentom...
>>

Zvýšte rýchlosť načítania webu s Google Webmaster Tools

18.06.2010 17:37
Načítavajú sa Vaše webové stránky dostatočne rýchlo? Ako ste na tom v porovnaní s konkurenciou? Ako možno zvýšiť rýchlosť načítania stránok a nepricházať tak o potenciálnych návštevníkov? Na tieto otázky Vám odpovie nový report dostupný v Google Webmaster Tools. Prostredie Site Performance...
>>

Záznamy: 1 - 10 zo 21

1 | 2 | 3 >>

Vyhľadávanie

© 2010 Green marketing-Všetky práva vyhradené.