Archív článkov
Ako začínal mobilný marketing v ČR
29.06.2010 15:31
Telefónica O2
Operátor vyskúšal mobilný marketing v komunikačnom mixe, v lokálnom a výkonnostným marketingu.
Na konferencii predstavil niekoľko realizovaných kampaní: Vernostný program nekúrte pánubohu do okien! realizovaný v roku 2008 v pre RWE. Počet zaslaných SMS: 240 000, celková konverzie:...
>>
———
Mobilný marketing,ktorý zašiel ďaleko
29.06.2010 14:56
Britská spoločnosť DVLA prišla na trh s aplikáciou pre iPhone prístroje podporujúce webové stránky Auto Trader. Aplikácia majiteľovi iPhone umožnila odfotiť štátnu poznávaciu značku vozidla a rekognoskaciu, teda identifikáciou poznávacej značky, vyhodnotiť, o akú značku a typ vozidla ide.
Pôvodný...
>>
———
Budúcnosť bude patriť videu v mobile
29.06.2010 14:31
Myslíte, ako budete komunikovať v budúcnosti?
Do roku 2013 sa podľa štúdie Ciso majú stať mobilné telefóny významným hráčom na trhu sieťových pripojení, dátové prenosy z mobilov vzrastú na 66násobok proti súčasnému stavu. Cisco si túto štúdiu nechalo urobiť prípravou na príchod mobilných sietí...
>>
———
Chybová stránka 404-Návrhy a doporučenia
25.06.2010 19:07
Chybová stránka 404 "Not Found". Stretol sa s ňou už určite takmer každý užívateľ internetu. Čo vyjadruje číslo 404? Prečo a ako sa chybová stránka zobrazuje?
Ako navrhnúť túto chybovú stránku, aby nebola pre užívateľa príťažou a poskytla mu v prehľadnej forme informácie, ktoré mu umožnia...
>>
———
Email marketing v B2B businesse
23.06.2010 21:39
Email marketing je veľmi lákavým nástrojom - je lacný, rýchly a je možné s ním osloviť veľa záujemcov. V B2B businessu však jeho využitie vďaka stúpajúcemu výraznému množstvo spamu posledný dobou stagnuje.
Jednou z ciest je rezignovať na emailing ako akvizičnú nástroj a sústrediť sa na emailing k...
>>
———
Aký je skutočný prínos e-mailingu?
22.06.2010 21:03
Ako ukázal prieskum spoločnosti Epsilon, e-mail marketing i v dnešnej dobe podstatne zvyšuje pravdepodobnosť nákupu.
50% respondentov uvádza, že dá prednosť produktom od tej spoločnosti, ktorá im posiela e-mailovej spravodajcu.
To že práve e-mail je jedným z najefektívnejších nástrojov...
>>
———
4 Spôsoby propagácie nových kľúčových slov
21.06.2010 18:01
Pri optimalizácii webových stránok pre vyhľadávače možno naraziť na situáciu, kedy je potreba v rámci existujúceho webového projektu implementovať a optimalizovať nové kľúčové slová.
Cieľom tohto článku je predstavenie štyroch konceptuálnych spôsobov propagácie nových kľúčových slov a...
>>
———
Segmentácia spotrebiteľov podľa ich vzťahu k nákupu ekologických produktov
20.06.2010 12:33
Segmentácia skupín platí v celom vyspelom svete, mení sa len intenzita pocitov v určitom regióne.
Vedeckí aj marketingoví výskumníci už vložili veľa úsilia do definovania a porozumenie tomu, aký je vzťah medzi úrovňou ekologického cítenia a nákupným správaním. Je zrejmé, že spotrebiteľ, ktorý...
>>
———
Videoreklama v e-maili
18.06.2010 20:19
Obľuba on-line videa medzi inzerentmi sa šíri aj do e-mail marketingu
Lifestylový magazín pre mužov Thrillist ponúka inzerentom možnosť umiestniť do e-mailových newsletterov streamované reklamu s videom.
Tisíc zobrazení videoreklamy server predáva za 275 dolárov, prvým inzerentom...
>>
———
Zvýšte rýchlosť načítania webu s Google Webmaster Tools
18.06.2010 17:37
Načítavajú sa Vaše webové stránky dostatočne rýchlo? Ako ste na tom v porovnaní s konkurenciou? Ako možno zvýšiť rýchlosť načítania stránok a nepricházať tak o potenciálnych návštevníkov?
Na tieto otázky Vám odpovie nový report dostupný v Google Webmaster Tools.
Prostredie Site Performance...
>>